piątek, 28 grudnia 2012

Rozdział 2 cz.2


Opowiadał im o tamtym dniu , kiedy się poznalismy. On chciał czegoś więcej niż tylko przyjaźni. W tym momencie dostałam smsa od Niall’a Tak , chciałem tego. Nie chcę się z tobą przyjaźnić. To ja wpadłem na ten pomysł , żeby gdzieś wyjechać , i zabrać tam ciebie. Tylko po to , żeby być przy tobie. „
Spojżałam na niego. Wstał i wyszedł. Popatrzyłam się na Harr’ego.
-Idź za nim.- Jak powiedział tak zrobiłam.
-Niall zaczekaj! -złapałam go za rękę- Ty myślisz , że ja nie chciałam niczego oprócz przyjaźni ?!  Chciałam. Tylko nie mogłam być taka łatwa! Znałam Cię 1 dzień i co ? Od razu sex ? Teraz nie wiem , czy jechać z wami . Jak znów ma się stać to co wtedy , tylko trochę więcej , to ja dziękuję.- Powiedziałam i poszłam w strone domu.
***Oczami Niall'a***
Odeszła , a ja głupi stoję i się patrzę. No co ? nie będę odgrywał głupich scen jak w filmach. weszłem do Nando's .
-Idź za nią debilu!
-Zayn posłuchaj. Nie będę jak głupi za nią biegł. Mam inny pomysł. Tylko musicie mi pomóc .

2 komentarze: